ÚČASTNÍCI CYKLOTOUR

Kukla Rostislav a Honová Věrka

Dne 11.7.2022 přijíždíme do našich milovaných Tvrdonic. Toto místo se již stává tradičním, co se týče cyklotour naší skupiny. Nádherné ubytování v penzionu u Kosíku slibuje pohodu, odpočinek, relax, dobré víno a jídlo a vše, co správný cyklista potřebuje.

1. den – usedáme do sedel

Po dlouhé době usedáme na kola a pro rozjezd volíme trasu, z které se nakonec vyklubalo krásných 50 kilometrů. První zastávka Slovanské Hradiště. Odtud se vydáváme do Mikulčic, kde si dáme kávičku a doplníme cukr 😋. Vyrážíme na něco malého na zub do  Hodonína a odtud už je to kousek na zámek v Holíči a po překonání státní hranice na lávce přes Moravu stoupáním zpět do Vinařství Kosík na výbornou večeři a skvělé víno. A to je pro dnešek všechno 😉

2. den – šílených 72 Km

Den druhý – pro mě šílených 73km 🥵 opět mám pocit, že daruji kolo…udělám to, udělám 🤣🤣.
Po vydatné snídani lehce šlapeme do stanice Hrušky, zastávka na vlak a hurá do Starého Města. Odtud podél Moravy a Baťova kanálu směr Tvrdonice. První zastávka na kávičku hned po vystoupení z vlaku. A ke kávě musí něco být. Tak zvítězila palačinka s nutelou a jahodami. To je opravdu lahoda pro žaludek. Krásná trasa lemovaná kvetoucími slunečnicemi. Místo vydatného oběda jsme zvolili variantu pizza ve Veselí nad Moravou. V přístavišti Petrov jsme si udělali pár fotek s místním oslem 🤣🤣. Jmenoval se Violka. A pak už rychle do penzionu na výbornou večeři. Samozřejmě po vychladnutí žejdlík pivka a sklenička dobrého vína je samozřejmostí… no a vlastně proto píšu až teď, že jo 😅🥴😉🍷🍷🍇🍷🍷

3. den – a zase 60 Km

Pod příslibem, že to nebude víc než 50 kilometrů jsme vyrazili nejkratší cestou na Janův hrad. Cíl by měl být vždy určený předem, tak to bývá i v těch nejlepších rodinách.
Jízda do Břeclavi proti vcelku intenzivnímu větru 🌫🌪🌬, měla jsem snahu točit to tajně zpět 😅, tam za odměnu káva a zákusek 🍰☕️Na Janův hrad dále cesta lesem, kde se dalo schovat před sluníčkem. Po rychlém občerstvení jízda po cyklotrase na úroveň Minaretu, který však nebyl vidět. Cestou zpět na něco malého na zub v Břeclavi + káva a cheescake 😆☕️🍰 a cestou přes oboru Soutok. A v oboře různé druhy zvěře žijící volně a občas taky i za plotem, nádherná příroda a už jsem nelitovala, že jsem vyjela. Dobrá večeře i skvělé víno už jaksi patří k rituálu 😉🍷🤭🍷

4. den – odpočinek

U snídaně jsme zjistili, že má být dost hic☀️🌞 a navíc toho někteří členové týmu (to jako já), už začínají mít plnou pr…
Tak zvítězila vzdělávací varianta. Návštěva muzea Železné opony a následně hlouběji do historie na zámku Valtice. Pro mě krásný a vydařený den, druhý člen týmu to taky vydržel 🤭😁 a to je co říct, protože jeho ta pr… svěděla víc, je totiž zvyklý šlapat víc.

Tak to je všechno děcka, užili jsme si to na 1000% a snad se za rok opět někam vydáme a poznáme spoustu krásných míst naší malé země. Letos jsme ujeli krásných 182 Km za 3 úžasné dny a jsme nadmíru spokojeni. V+R