UČASTNÍCI CYKLOTOUR

Syrovátka Petr, Syrovátková Silvie a Tůmová Iveta

Dnes jsme zahájili cyklotour v sestavě Iveta Tůmová, Silvie Samková a já, Petr Syrovátka. Protože cyklotour je putovní, máme doprovodné vozidlo, které řídí můj otec. Cyklotour začala hned ze startu zajímavě, při zapínání bot se mi urvala přeska na tretrách a okamžitá improvizace zavelela zajet do DECATHLONU a koupit si nové a opravdu vynikající nové SPD tretry (díky bože 😇) Po 30 minutové spoždění jsme zahájili v 15:30 odjezd směr Proskovice, Mošnov, Bartošovice, Kunín a Nový Jičín, kde jsme se sprasili fantastickým hamburgerem a zalili pivem. Po těchto proteinech následovaliy nekonečné Kojetinské vrchy a v podvečer okolo 20 hod jsme přijeli na krásné ubytování Penzión Štěpánov, padla ledová sprcha a bumbáme pivisko a hodnotíme dnešní jízdo. Děkuji osádce za zvládnuté kilometry a prima atmosféru, taktéž veřejně děkuji tatínkovi za doprovodné vozidlo a odvoz všech tašek vč. servisních potřeb na kola.

Cyklotour 2023 – 2. den, ujeto 80 km Valmez-Vizovice

Dnes to byl opravdu kopcový masakr, nastoupali jsme 1.382 metrů… Ráno po vydatné snídani jsme se vydali směr Hostýn přes Kojetínské vrchy, kde byly opravdu nádherné panoramata 😂👌🏻. Těsně pod Svatým Hostýnem jsme si dali domácí oběd za skvělých 110 Kč a posilněni mokem se vrhli do stoupání zvané vražda. Na Hostýnu jsem počastoval účastníky vrcholovkou (mandlová medovina a nejedna), pokochali se rozhledem a pak šup sešup do Brusného, kde prostě ta restaurace s mlýnským kolem nemá chybu. Z Brusného nádhernou stezkou směr Holešov a návštěva zámku, kde se připravoval zítřejší závod ze série kolo pro život. Z Holešova u Lidlu mlaskli kávičku a nanuky a šup kopčískami směr Zoo Lešná, Slušovice až do Vizovic, kde jsme se právě ubytovali ve stylovém domě s africkou tématikou, sklepem plného vína a na postelích každý měl sladký bonbónek. Večer účtastníků se právě rozjíždí 😄🤭

CYKLOTOUR 2023 – 3. den, 122 km z Vizovic do Podivína přes Luhačovice, Uherské Hradiště, Kunovice, Strážnice, Hodonín

Ráno po dávce Hemenexu jsme vystartovali na nekonečnou vraždu až k svatému Petru do nebes🤭, ale potom následoval krásný sešup až do Luhačovic, kde jsme si zaslouženě dopřáli palačinky a prošli promenádou, vyfotili se na klasických místech. Potom následoval raketový start směr Uherské Hradiště, kde nás v první vesnici nádherně přivítali ožralí valaši na povozu. V Kunovicích jsme navštívili letecké muzeum, dali polívčičku a pak vystartovali. Jen po pár kilometrech nás svedla luxusní zmrzlinka, která nám dala dostatek energie na cestu do Strážnice. Ve Strážnici jsme se prodírali davem lidí až k naši oblíbené restauraci, kde jsme si dali typické vánoční jídlo. To nás dostalo velikostí na talíři a bohatě nás zasitilo. S plnými bachůrky jsme se vydali podél Baťova kanálu až do Hodonína, pak Moravská ves a na závěr byl nádherný příjezd k vesnici Podivín. Sestup podél vinohradů se západem slunce v pozadí s Pálavskými vrchy byl nezapomenutelný zážitek a vyvolal v nás neskutečnou eufórii.

CYKLOTOUR 2023 – 4. den (last day)

Po ranní kávičce na terase v Podivíně jsme vyrazili z ubytování směr obchod na snídani a sledovat u jídla v Podíně místní domorodce byla fakt zábava. Název obce je opravdu vystižný. Pak jsme vyrazili k Vinařství u kapličky na své kouzelné místečko, pořídili vzpomínkové foto a pak frrr za vínečkem do Strachotína. Místní specialitka Ledová královna byla opravdu TOP. K tomu domácí koláček a všetečná diskuze s pohledem na pálavské vrchy byl opravdu neskutečný zážitek. Po relaxu šup do Dolních Věstonic do vyhlášené restaurace na obídek. Po obědě následovala cesta do Lednice a prohlídka okolí zámku se sladkou tečkou. Pak nastal čas dokončit misi a dojet do cílové mety Břeclav nádraží. Poslušně hlásím, že mise byla víc než úspěšně dokončena, děkuji holkám za jejich účast, zábavu a skvělý výkon, taťkovi za servis a doprovodné vozidlo a hlavně tam nahoru do nebes za nejlepší počasí, jaké jsme si mohli přát, že se nám nic nestalo a nic nepokazilo. Bando děkuji a už vymýšlím další zajímavou Cyklotour 2024 😉