ÚČASTNICI CYKLOTOUR

Hrnčíř Jiří, Hrnčířová Gabriela, Koubík Tomáš, Stuchlík Stanislav, Kišš Josef, Veverková Iveta, Pížová Jana, Hlavatá Kamila, Kasching Marek a Škola Jaroslav

Rok se sešel s rokem a Šlapomilové opět zavítali do Tvrdonic, ve 13 lidech a tentokrát na 6 dnů. Vybrali jsme přelom května a června. Počasí nám moc nepřálo, již cesta na jih Moravy byla provázena přívalovými dešti a pomalu jsme začali uvažovat, co v takovém počasí budeme podnikat.

Den 1: Po ubytování jsme se v deštivém počasí vydali ochutnat pěnivý mok do místní restaurace a začali vymýšlet plán, co podnikneme v případě, že se počasí neumoudří.

​Den 2: Počasí vyšlo a hurá do sedel. Naše první trasa Tvrdonice – Břeclav – Lednice – Valtice – Lanžhot – Kostice – Tvrdonice ( 62 Km)

​Den 3: Prší a museli jsme improvizovat. S nápadem navštívit propast Macochu přišel Tomáš Koubík. Nasedli jsme do aut a vydali se prozkoumat nádherný Moravský kras. Super strávený den, kopec srandy a opravdu nádherná příroda. Paradoxem bylo počasí, kdy cca 60 Km od Tvrdonic svítilo sluníčko.

​Den 4: Hned ráno jsme osedlali naše oře a vydali se na nejdelší plánovanou trasu. Měřila úctyhodných 93 Km. Tvrdonice – Břeclav – Jankův hrad – Přítluky – Zaječí – Strachotín – Dolní Věstonice – Pavlov – Bulhary – Sedlec – Hlohovec – Břeclav – Tvrdonice. Počasí přálo celý den a trasa se určitě všem líbila.

​Den 5: Počasí přeje, takže nasedat a vyjíždíme k řece Moravě a jedeme navštívit naše bratry Slováky. Tvrdonice – podél řeky Moravy – Hodonín – Vradište – Pretržka – Holíč – Hodonín – Těšice – Moravská Nová Ves – Týnec – Tvrdonice ( 71 Km).

​Večer už na nás čekal táborák, kdy jsme si opekli buřty, zahráli plážový volejbal a pivem a vínečkem zakončili další úspěšnou CykloTour a nakonec jak se říká, nikdy neříkej nikdy.