ÚČASTNICI CYKLOTOUR

Rovenská Šárka a Rovenská Klára

Je sobota 31.7.2022 a s dcerou Klárkou jsme bez problémů dorazily do kempu Třeboňský ráj, kde jsme se ubytovaly.

1. den – Něco na rozjezd

Vyrážíme z kempu směr Třeboň a dále přes Obecní mlýn do vesnice Nová Hlína. Míjíme rybníky Rožmberk a Vítek a hurá na Starou Hlínu. Nádhernou krajinou uháníme vesničkami Stříbřeč, Lutová směr vesnice Majdaléna. Nádherná stezka vedoucí lesem až ke kempu a to už jsme doma. Ujeto cca 40 Km.

2. den – Výlet na Červenou Lhotu

Ráno se probouzíme do slunečného dne. Rozhodly jsme se vydat na cestu k zámku Červená Lhota. Opět projíždíme okrajem Třeboně a vydáváme se po silnici směr Břilice, Přeseka, Rožmberskou baštu. Dále pokračujeme nádhernou stezkou do vesničky Lužnice, Val a Hamr. Teď musíme vystoupat do Pleše a Višňové a již vidíme zámek Červená Lhota. Vracíme se zpět stejnou trasou a pro dnešek jsme ujely krásných 80,5 Km.

3. den – odpočíváme

Dneska jsme se rozhodly regenerovat a proto odpočíváme.

4. den – Stráž nad Nežárkou

Máme tady další den, počasí přeje a kolo volá. Kam to bude dnes, nechte se překvapit. Již klasicky projedeme Třeboní a vydáváme se opět do Staré Hlíny a úžasnou stezkou do Novosedel nad Nežárkou. Nádhernou krajinou projíždíme osady Stradinka a Jemčina a přes Šimanov vjíždíme do Stráže nad Nežárkou. Po prohlídce se vydáváme nazpátek a kolem několika rybníků a lesních porostů přijíždíme zpět k rybníku Vítek, který objedeme a vracíme se do kempu.  Ujeto krásných 60,5 Km.

5. den – opět malý odpočinek, výlet autem na zámek Hluboká.

Nabíráme sílu, proto lehárko a tak se vydáváme na prohlídku zámku Hluboká nad Vltavou. Prohlédly jsme si reprezentační komnaty a celý zámek je nádherný. Hodně Šlapomilů tady bylo a všichni nám musí dát za pravdu, že to za návštěvu to stojí.

6. – den – Majdaléna a rybník Cep

Dopoledne se vydáváme do Třeboně, kde navštívíme vodárenskou věž, kde je umístěna galerie Budhistického umění. Po obědě se vydáváme na kratší trasu do vesničky Majdaléna. Lesní stezka cca 14 km dlouhá a přijedete k rybníčku Cep. Posedíme a pomalu ale jistě jedeme zpět do kempu. Ujeto 26,26 Km.

7. – den – rybník Rožmberk

Opět jsme se rozhodly dopoledne projít po Třeboni a navštívíme zámek, kde se koná Lego výstava. Pak se projdeme kolem Schwarzenberské hrobky a jdeme do kempu, abychom si udělaly poslední  kratší výlet k rybníku Rožmberk. Již klasicky přes všechny vesničky tady v okolí přijíždíme k rybníku, který ohromuje svou velikostí. Tam se to neokouká, prostě nádhera. Ujeto 25,1 Km.

Naše cyklotour je u konce. Počasí vyšlo na 100%, ubytování, trasy a nádherná krajina zanechá mnoho krásných vzpomínek na celý život. Ujely jsme dohromady 232 Km. Šárka a Klárka