ÚČASTNICI CYKLOTOUR

Koubík Tomáš, Kostková Martina, Polcer Roman, Klečková Monika a Slezáková Miluše a Kostková Natalie

Cyklotour den 1.🇸🇮🇮🇹

Odjezd v brzkých ranních hodinách, ještě aby ne, čekal nás přesun v délce téměř 800km. Cestou jsme dělali několik menších zastávek, včetně té hlavní ve městě Trojane 🇸🇮, kde už na nás čekaly místní koblihe, svou velikostí cca 3x tak větší jak ty naše.🤣 Tudíž bohatě stačil každému jeden. V odpoledních hodinách se pomaličku blížíme k cíli.
Ubytování máme zajištěno ve vesničce Slap Ob Idrijci, poblíž městečka Most na Soči.🇸🇮 Nádherný domeček, s terasou a grilem co víc si přát.👌
Po vybalení jsme ještě stihli krátký okruh po okolí.🚲☀ 🇸🇮

Cyklotour den 2.🇸🇮🇮🇹

Dneska Italiano jazda.🇮🇹🚲☀ Slušná výheň.😅 Cestou tam návštěva železničního kamenného mostu v Nové Gorici ( část Solkan). Cestou domů zastávka ve vesnici Kanal.🤣🇸🇮

Cyklotour den 3.🇸🇮🇮🇹

Ciclovia Alpe-Adria , 6. cycle etappe: Tarvisio-Venzone🇮🇹👌
Tak tohle byla naprostá cyklistická lahůdka nádhernou krajinou. Kdysi byla na této trase železniční trať, takže bylo po trase mnoho mostů, ale i tunelů z nichž nejdelší byl dlouhý téměř kilometr.👀 Mám z této trasy několik video záznamů z outdoorové kamery, takže po dovolené vše zpracuji a podělím se s Vámi.😁

Cyklotour den 4.🇸🇮🇮🇹

Dnes deštivo, tak jsem se vydali na koupačku a procházku do Chorvatska 🇭🇷, konkrétně do městečka Rovinj

Cyklotour den 5.🇸🇮🇮🇹

Počasí opět nic moc, tak jsme navštívili hory, konkrétně na pohoří Vršič a jeho okolí.🗻 Nádherné výhledy, které ani počasí nezkazilo.👌😊

Cyklotour den 6. 🇸🇮🇮🇹

Podle předpovědi dnes konečně poslední deštivý den. Takže s sebou deštníky a hurá na procházku kolem jezera Bled. Zastavili jsme se na místní specialitu ( zákusek kremna rezina) a samozřejmě šálek kávy.☕

Cyklotour den 7. 🇸🇮🇮🇹

Konečně bez deště.😅 Tak hurá na Italské jezera a kopečky.😁🚲🏔🇮🇹 Zastávka v oblíbeném Venzone na aperol nesměla chybět.🍹👌

Cyklotour den 8. 🇸🇮🇮🇹

Přiblížení se autovlakem k Bohinjskému jezeru. Odtud jsme pokračovali čerstvě otevřenou cyklostezkou směr Jezero Bled. 👌😯🚲🇸🇮 Cestou jsme v dědince Bohinjská Bela objevili super restauraci, kde jsem se náležitě přežrali.🤣

Cyklotour den 9. 🇸🇮🇮🇹

Poslední den 🇸🇮Slovinsko/Italské 🇮🇹 cyklotour je za námi.😐 Dnes směr Kranjská Góra.🏔🚲👌
Teď poslední grilování a zítra směr.🇨🇿👋

Cyklotour den 10. 🇸🇮🇮🇹

Ráno snídaně a návrat směr 🇨🇿. Cestou zastávka pro koblihe v Trojane 🇸🇮 a v Moravských Toplicích🇸🇮na místní domácí speciality. ( Paštika, škvarková pomazánka, víno, šťávy, marmeláda a čokolády.👌

Druhý rok po sobě ve Slovinsku, ke kterému jsme přidali i sever Itálie a zase nádhera, i když je Slovinsko malá země tak pořád je co objevovat.😁 Uvidíme kam nás to příští rok zavane..🤭
🇸🇮Slovinsko/Italská 🇮🇹 cyklo dovolená 2024.👌

Souhrn:🚲 252km 🇸🇮🇮🇹

🚶‍♂ 20km (jeden horský výšlap🏔, procházka okolo jezera Bled a trajdání v Chorvatském 🇭🇷 městě Rovinj s koupáním.
Super dovolená s přáteli, letos ve složení Tomáš Koubík, Miluše Slezáková, Roman Polcer, Monika Klečková, Martina Kostková a její dcera Natálie. 😁👌