ÚČASTNICI CYKLOTOUR

Kukla Rostislav a Honová věrka

Cyklodovolená v jižních Čechách 🚴‍♂️🚴‍♀️

Den 1. jen menší poznávačka blízkého okolí a večeře ve Slověnicích, kde byla obsluha vzorná, ceny přijatelné a jídlo vynikající.

Den 2. okružní jízda Třeboň – Spolí – Vlachnovice – Majdalena – Stará Hlína a zpět do Lužnice. Počasí bylo ideální pod mrakem ☁️ s Rostislavem Kuklou v Penzion Rožmberk.

Den 4. Lužnice – kolem nejsevernějšího bodu Rakouska (kámen republiky) – do Nové Bystřice přesun úzkokolejkou do Jindřichova Hradce a odtud zpět do Lužnice.
Z tohoto dne mám fotky jen po ten kámen, protože pak to začalo…
Česká Kanada dala svými kopečky o sobě vědět a sportovní ředitel podcenil mou přípravu 🥵🤕 navíc bylo v ten den vedro a do toho mě ještě popoháněl ať stihneme ten vláček. Řeknu vám, že po vyškrábání pěšky několik lesních kamenitých kopčisek, vůbec nevím jak jsem se dostala do vlaku 🥵 zpátky jsem odpočítávala každý metr, kdy už bude konec tohoto trestu. Po příjezdu a sprše jsem okamžitě chtěla dávat inzerát, že kolo daruji za odvoz a nové boty levně prodám. Taky jsem se chtěla loučit a opustit tuto skvělou skupinu šlapomilů. 😄 Naštěstí to byl jediný a poslední takový den. A to měl ještě odvahu mě tajně vyfotit po cestě z toho Jindřichova Hradce 😂😂😂 ještě, že nepoužil video, protože se přiznám, že jsem se opravdu nevyjadřovala jako dáma…. 🤭

Den 5. z pochopitelných důvodů předešlého dne sportovní ředitel usoudil, že pojedeme na zámek Hluboká AUTEM 🚘 😇, že dobrovolně vydrží i hodinovou prohlídku s průvodcem 😆 a den v Hluboké jsme zakončili obědem v podzámčí 😊
Byl to krásný den a já začala laškovat s myšlenkou, že bych možná na kolo ještě sedla 😉

Den 6. Lužnice – Červená Lhota – Lužnice
Krásný výlet byla jsem spokojená s výkonem i trasou.

Den 7. a závěrečný jsem měla slíbený jen lehký výšlap se sběrem hub a borůvek 😊 na výborném obědě ve Slověnicích (masová pyramida) bylo vzhledem k výborné fyzické i psychické kondici týmu rozhodnuto, že se vydáme ještě na Rozvodí. Krásnou přírodou najeto i poslední den 66km.

Děcka, tak naše úžasná cyklodovča končí… vkládám dny zpětně, protože nechápu jak to Peťa Petr Syrovátka zvládá krásně popsat a vložit den po dni 🤔😀

Já jsem byla buď tak vyřízená z kola, že jsem nezvládala nebo byl tak nabitý i večerní program, že jsem nestíhala 😉🍻🥂🥃🍷🍾🥩🍗 jinak Penzion Rožmberk určitě doporučujume, úžasná, vstřícná a milá majitelka, vybavení luxusní od pokojů přes zázemí nádherně upravované zahrady, posezení na terase i u grilu nebo až po společné prostory např. baru a kuchyňky. Navíc jsme měli štěstí i na fajn lidi spoluubytované 😊