ÚČASTNÍCI CYKLOTOUR

Koubík Tomáš, Kostková Martina, Polcer Roman, Klečková Monika

Cyklotour, která nemá obdoby, nešlo totiž na ní pouze o cyklo výlety…. 💪👌

1. den – vyjíždíme

Dne 2.7.2022 v ranních hodinách jsme ve složení Marťa, Monča, Roman a Tomáš,vyrazili do naší dovolenkové destinace v Jičíně. V odpoledních hodinách jsme se ubytovali a k večeru pak vyrazili na krátký okruh na kolech směr Prachovské skály. Hned první den jsme našli Rumcajsovu jeskyni.😁 Pokračovali jsme dále do Jinolického autokempu,kde jsme se osvěžili, odkud se pokračovalo zpátky na ubytování, jelikož už bylo stejně pozdě a další den nás čekalo jedno z prvních překvapení pro ostatní Šlapomily.😁 Ujeto 21km.

2. den – aneb ranní ptáče dál doskáče

Druhý den, byl budíček nachystán na pátou hodinu ranní.👀 Moc se vstávat nechtělo, ale počasí venku nádherné a těšení na dnešní výlet bylo obrovské. Dali jsme tedy snídani, oblékli se jako turisté, sedli do auta a vyrazili směr Pec pod Sněžkou.😁 Měli jsme naplánovaný okruh který čítal cca 17 km. Trošku jsme si dnešní túru ulehčili a využili lanovky z Pece pod Sněžkou na Růžovou horu. Odtud už hezky po svých až na samý vrchol. Počasí ideální na hory,příjemných 18 stupňů. Cca o půl 10 jsme byli nahoře, kde bylo pár lidí, co víc si přát. Udělali jsme fotky, nádherná panoramata… nakoupili suvenýry, občerstvili se a pokračovali dále v našem naplánovaném okruhu. Procházeli jsme po dřevěném chodníku, kolem úpského rašeliniště. Kolem Luční boudy , Výrovky a Richtrovy boudy zpět dolů do Pece pod Sněžkou. Na konci tohoto nádherného okruhu jsme spatřili, uprostřed cesty zmiji černou.👀 V Peci se nachází bobová dráha, takže jsme ani na sekundu nezaváhali a šli.🇯🇲😅 Po jízdě se šlo do pizzerie.👌 Následovalo focení s Krakonošem a hurá zpět do Jičína.

3. den – dnes na kole

Cyklotour den třetí. Dnes cyklistika. 🤪 Nádherná trasa směr Lázně Bělohrad a Hořice (trubičky). 😋🤤 Po celý den srandy kopec,😁 ale i plno skrytých kopečků jak terénem 🔝💯 ,tak i po asfaltu.😁 Za Hořicemi jsme si počkali na průjezd motoráčku 🚞 a přílet letadla 🛩️na místním letišti. Ujeto 73km.

4. den – že by cyklokros ?

Čtvrtý den cyklotour.😁 Dnes převážně lesní terének.🌲🌲🌲 Neskutečný zážitek jak nahoru,🤭🤣 tak i dolů.🔝💯 Trasa vedla přes město Železnice, dále přes vrcholy Bradlec a Kumburk.🏞️ Poté následoval sjezd na oběd do Nové Paky. Po obědě jsme si řekli, že vyšlápnem místní Hrnčířův kopec.😁👀 Odkud jsme poslali pozdrav Jiří Hrnčíř.😁 Následoval lesní cca 5km sjezdík do vesničky Lužany,kde jsme našli příjemné posezení s občerstvením.🍻🌭 Velice příjemní majitelé, kteří měli naprosto lidové ceny.🔝 Ujeto 46km.

5. den – za tatínkem, kterého nedostali do polepšovny

Cyklotour den pátý.🌞 Počasí opět jak lusk.👌 Dnes trošku náročnější vyjížďka směr Kost🏰, dále kolem Věžického rybníku ( zde neskutečné panoramata💪👌, mimo jiné se zde točilo,Jak dostat tatínka do polepšovny.😁) Po kochací jízdě jsme pokračovali směr Trosky, které jsme vyšlápli levou zadní.👌🏞️😁 Následovalo občerstvení a cesta zpět přes Prachovské skály.🏁💯👌 Ujeto 58km.

6. – den – na Svijany

Cyklotour den šestý.😁👀 I před námi se dnes slunce schovalo.🤪 A tak jsme se vydali navštívit pivovar Svijany ,🍻 zámek Mnichovo Hradiště🏰 a zříceninu hradu Valečov.🏰 Po příjezdu na ubytování a krátkém odpočinku, jsme popadli kolečkové brusle🛼🤣a jeli poznávat okolí místního rybníku.🤣👀🛼🛼🛼🛼🦆🦆🦆🦆. Ujeto na kolečkových bruslích 6km.

Grandiózní finále cyklotour.😁 Vzhůru k výškám na Ještěd.🏔️💪👀😁 Cestou nahoru příjemný deštík🌧️ a 8°C. Mlhu na vrcholu jsme zahnali obědem.😋😅 Cestou dolů nádherným lesním terénem👌👌👌, nás doprovázelo už jen slunce ☀️☀️☀️👌 ps. do Liberce jsme se dopravili autem. Ujeto na kole 24km a na kolečkových při ranní rozcvičce 5 km.😁 Byl to nádherný týden. Super partička, parádní počasí.☀️ Stihli jsme navštívit vše co jsme chtěli, co víc si přát.😊