ÚČASTNICI CYKLOTOUR

Kukla Rostislav a Honová Věrka

Cyklotour Lužnice den první 🚴🚴‍♀️

Bo furt prší, tak jsme nestresovali na odjezdu z domu. Cesta do Lužnice pohodovou trasou přes Znojmo a Rakouskem, přes Halámky a Třeboň do Lužnice. Ubytovat se, nastrojit kola a pak na večeři do námi oblíbené hospůdky ve Slověnicích a tam neskutečný zážitek viz foto a video dokumentace 😂 Porce jako hrom, ještě, že jsme jeli autem. Večer posezení na terase s Rosťou 😍 a Republikou 🤣🤣🤣. A na zítra to vypadá na ideální počasí, tak čekejte druhý díl 😄

Cyklotour Lužnice den druhý 🚴🚴‍♀️
Probudili jsme se do slunečného rána 🌞 a po vydatné snídani🥚🌭🥓🧇🫓 a výborném dezertu🥮☕️ od paní domácí jsme vyrazili🚴‍♀️🚴‍♂️
Dnešní cíl byl Hamr ležící na břehu Nežárky. Jeli jsme omrknout půjčovnu vodáckého náčiní pro případ, že bychom se v týdnu vydali na řeku🛶🚣‍♀️🚣‍♂️ 😜
Trasa tam po úplně ideálním povrchu, cesta zpátky byla kapku náročnější, trošku terén a občas nějaký ten kořen 🌲 Před posledním kilometrem jsme navštívili lesní osvěžovnu KOCANDA. Aperol spritz 🍹a 10° Radegast🍺. Pro mě pak bylo zdolání posledního kilometru náročnější, než předchozích 50 😛😵‍💫🙈.Večer jsme zakončili krkovičkou na grilu se salátkem 🥩🥗Dnešní den se vydařil 😍🌞

Cyklotour Lužnice den třetí 🚴🚴‍♀️
Probuzení po krásné noci při sledování úplňku a hvězd 🌕🌠 Máme tady slunečné ráno 🌞 a předpoklad ideálního počasí. Dnešní cíl je jasný. Bistro U Sumečka ve Stankově. Cestou pokocháni se s labutí rodinkou 🦢🦢a osvěžení U Pilaře v Hamru 🍻 tentokrát v tom U Chlumu. A pak to začalo… Protože se snažíme vyhýbat hlavním cestám s provozem, volíme trasu, delší trasu, po krásných lesních cestách. Bohužel pro mě i trošku do kopečka 🚵‍♂️ A je jasné, že jsem z toho nadšená nebyla. Ale je dojela jsem 🥵. Jsme na místě, U Sumečka 🦈. Volíme kombinaci, jeden kapr a jeden candát. A jako dezert domácí borůvkový knedlík se žahourem. Bombaaaaa 🫐🫐🫐🫐🥰 Cesta zpět začíná kopečkem a knedlík je pěkně cítit 🙈. Jdu ho pěšky no a co 😅🚶‍♀️🤷‍♀️. 2 kilometry před cílem jsme měli tipovací soutěž o čase naší jízdy. Zvítězil Rosťa, já jsem náš výkon podcenila 🙈 čeká ho sladká odměna zde nezveřejnitelná 🤭.

Cyklotour Lužnice den čtvrtý 🚴🚴‍♀️
Je tady ráno. Tentokrát změna ne v počasí🌞, ale v činnosti. V neděli jsme si domluvili zapůjčku kánoe🛶. Autem do Hamru a s lodí nás dovezli do Jemčiny, kde jsme nastoupili na řeku Nežárku. Rosťa vybral tento úsek pro jeho nádheru, kde řeka protéká krásnou přírodou a nádherně meandruje🏞. A po čtyřech kilometrech se ze mě prý stala ta pravá vodačka – cvakli jsme se 😱🏊‍♀️🏊‍♂️😅
Další plavba proběhla bez problémů až k jezu Metel. Je nebezpečný a přenáší se. Když už jsme byli na břehu zobli jsme pizzu🍕🍺. A pak už hurá do cíle. Projetí propustí na posledním jezu Hamr jsem nechala jen na Rosťovi🫣🫨. Po odevzdání lodi, kde mě pochválil i majitel půjčovny 😇, jsme vyrazili na zasloužený borůvkový knedlíček 🫐🫐. Večer jsme zakončili grilováním a vším co k tomu patří 😉
Já moc děkuji Rosťovi za tento dnešní den i zážitek 😘😊👏

Cyklotour Lužnice den pátý 🚴🚴‍♀️
Ráno zalité sluncem🌞. Větřík lehce pofukuje. U snídaně jsme se dozvěděli, že ve Vlkově je hospoda, kde se dá hodně dobře a levně najíst. Cíl dnešního dne je tím pádem jasný. Bo každá cesta, musí mít cíl. Cesta vede po hrázi Rožmberka, kde jsou od větru vlny jako u moře🌊, trochu pindám😅. Nacházíme za jízdy i čtyři hřiby a míjíme kamzíka 🐐 a pasoucí se zubry🦬. Při bližším pohledu je to kozel a nějaké zvláštní plemeno krávy 🤣🤣. Nádhernou krajinou dojíždíme do Vlkovské hospody. Za 179 kč neskutečné porce skvělého jídla. Ještě, že na penzion, to je jenom 15 km. V kempu v sousedství kávička a 10° Radek. Jsme doma 😉. A večer se kouknem na fotbal ⚽️ prý… 🙄🤔😁

Cyklotour Lužnice den šestý 🚴🚴‍♀️
Mají být dešťové přeháňky⛈️🌦, proto volíme variantu B. B – bez kola🚳 🤣 Už po snídani si objednáváme jízdu po Vltavě na voru okolo Českého Krumlova🏘. Těším se, nikdy jsem tam nebyla. Po procházce městem, jsme se přesunuli na smluvené místo, voroplavba se koná za každého počasí krom bouřky🌩. Nafasovali jsme deštníky 🌂a podsedáky a vyrážíme na 50minutovou komentavonou plavbu městem. Úžasný zážitek umocnilo proplutí dvou propustí. Vorař a vorařka ukázali umělecké vlohy a při dojezdu do cíle nám zazpívali krumlovskou píseň🎶. Opět krásný i když deštivý den a já jsem mohla jen prohlásit “ no to je dost, že jsi mě taky někam vyvezl“ 🤣

Cyklotour Lužnice den sedmý 🚴🚴‍♀️
Je tady ráno a podle předpovědi je okolo samá bouřka 🌩⛈️🌦Ale po snídani🌭🥚🍳🥗🍰☕️🍉🍌 a chvíli relaxace 🫠 vyrážíme 🚴‍♀️🚴‍♂️. Má to být jen tak bezcílná vyjížďka po okolí v délce cca 50 km. A já, husa hloupá 🪿, sedla na lopatu 🙄. Rosťa asi po 20 km rozhodl, a já na to kývla, že se pojede do Staňkova na oběd 🐟. Pravda, vidina výborného candáta mi zastínila mozek 🧠. Do oběda to ještě šlo, ale cesta zpátky se pro mě změnila v nekonečný příběh 🥵🥵🥵.
Po regeneraci 🛁🥃 jsme zakončili den výbornou krkovičkou s Romadůrem od Madety, který jsme přivezli z podnikové prodejny v Krumlově 🧀😊.
A to je konec 😔 Celé naší krásné tour🏞 za kterou jsem Rosťovi poděkovala, protože to měl vše jako vždy krásně propracované podle mých schopností a přání 🥰
Tour, na které jsme ujeli 235km na 🚴‍♂️ a 15km na 🛶.
Tak zase někde příští rok…
Teda, jestli ještě někdy sednu na kolo👩‍🦽 😅🥵